Specjalista do Spraw Kadr i Płac

Do zadań Specjalisty do Spraw Kadr i Płac należą przede wszystkim (§ 26 Regulaminu organizacyjnego):

  1. Sprawy związane z zatrudnieniem, jego kontynuacją i rozwiązaniem stosunku pracy oraz podejmowaniem czynności zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
  2. Prowadzenie spraw płacowych związanych z naliczaniem i wypłatą wynagrodzeń pracowniczych oraz honorariów osób trzecich.
  3. Organizacja szkoleń dla pracowników.
  4. Sprawy związane z organizowaniem systemu kontroli obecności i godzin pracy oraz prowadzeniem akt osobowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
  5. Opracowywanie planów urlopów i nadzór nad ich realizacją.
  6. Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami Teatru, a w szczególności przy organizowani u okresowych badań lekarskich pracowników Teatru.
  7. Prowadzenie spraw socjalnych pracowników Teatru i uprawnionych członków ich rodzin oraz emerytów i rencistów - byłych pracowników Teatru.
  8. Sporządzanie umów cywilno-prawnych z osobami spoza Teatru.
  9. Prowadzenie ewidencji skarg i wniosków.
Wytworzył:
Zdzisław Derebecki
(2013-09-09)
Udostępnił:
Dudek Sławomir
(2013-09-09 15:57:01)
Ostatnio zmodyfikował:
Dudek Sławomir
(2020-10-30 10:54:20)