Sekcja Administracyjno-Gospodarcza

Do zadań Sekcji Administracyjno-Gospodarczej należy w szczególności (§ 15 Regulaminu organizacyjnego):

  1. Organizowanie i przeprowadzanie przetargów.
  2. Prowadzenie wszelkich spraw związanych z ubezpieczeniem majątku od odpowiedzialności cywilnej.
  3. Prowadzenie spraw mieszkaniowych.
  4. Organizacja i załatwianie formalności związanych z tymczasowym zakwaterowaniem artystów i ekip występujących gościnnie.
  5. Prowadzenie zagadnień bieżących i perspektywicznych związanych z administracją posiadanych obiektów, ich konserwacją i remontami.
  6. Piecza nad majątkiem i prowadzenie ewidencji majątkowej.
  7. Gospodarka transportem własnym.
  8. Sprawdzanie zasadności i celowości zużycia gazu, wody, energii elektrycznej i telefonów - na podstawie rachunków.
  9. Współpraca z zewnętrznymi służbami bhp, przeciwpożarowymi w opracowywaniu planów w ww. zakresie i nadzór nad ich realizacją przez wewnętrzne komórki Teatru.
  10. Konserwacja i drobne remonty sprzętu i urządzeń.
  11. Zaopatrzenie materiałowe i zakupy według zleceń dla poszczególnych działów, w tym zakupy artykułów biurowych i elementów scenografii.
  12. Zaopatrywanie pracowników w środki ochrony indywidualnej, odzież i obuwie robocze, środki higieniczno-sanitarne.
  13. Prowadzenie biblioteki Teatru.
  14. Prowadzenie archiwum Teatru.
  15. Redagowanie strony BIP.
  16. Administrowanie serwerami obsługującymi komórki organizacyjne Teatru.
  17. Zarządzanie infrastrukturą informatyczną i oprogramowaniem.
  18. Sprawowanie opieki nad sprzętem komputerowym.
  19. Udział w wyborze i zakupie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.
  20. Sprzątanie pomieszczeń Teatru oraz jego otoczenia.
  21. Nadzorowanie i koordynowanie pracy portierów, sprzątaczek i innych osób odpowiedzialnych za utrzymanie obiektu w należytej sprawności, działających na podstawie zawartych umów.
Wytworzył:
Zdzisław Derebecki
(2013-09-10)
Udostępnił:
Dudek Sławomir
(2013-09-10 08:58:47)
Ostatnio zmodyfikował:
Dudek Sławomir
(2020-10-30 10:48:55)