Asystent Dyrektora - Koordynator Pracy Artystycznej

Do zadań Asystent Dyrektora - Koordynator Pracy Artystycznej należy w szczególności (§ 26 Regulaminu organizacyjnego):

  1. Prawidłowa organizacja obiegu korespondencji i dokumentów oraz ich archiwizacja.
  2. Koordynacja harmonogramu pracy dyrektora i współpracowników w zakresie terminów konferencji, spotkań, narad.
  3. Informowanie pracowników teatru o regulaminach, zarządzeniach i innych aktach wydanych przez dyrektora.
  4. Wykonywanie czynności biurowych i sekretarskich, zgodnie z zaleceniami dyrektora.
  5. Sporządzanie miesięcznych harmonogramów i tygodniowych rozkładów zajęć Działu Artystycznego.
  6. Organizowanie i koordynowanie pracy Działu Artystycznego w trakcie przygotowywania i eksploatacji przedstawień oraz współpraca z osobami trzecimi w tym zakresie, zarówno w teatrze, jaki i w przedsięwzięciach wyjazdowych,
  7. Sporządzanie i ogłaszanie wykazów obsady przedstawień.
  8. Przyjmowanie i kontrolowanie raportów z prób i przedstawień sporządzanych przez inspicjenta lub asystenta reżysera oraz ich ewidencjonowanie.

 

 

Wytworzył:
Andrzej Mielcarek
(2025-08-27)
Udostępnił:
Dudek Sławomir
(2025-09-05 14:22:34)
Ostatnio zmodyfikował:
Dudek Sławomir
(2025-09-05 14:26:18)