Biuro Promocji i Reklamy

Do zadań Biura Promocji i Reklamy należą przede wszystkim (§ 23 Regulaminu organizacyjnego):

  1. Reklama Teatru i jego działań artystycznych.
  2. Pozyskiwanie środków finansowych od sponsorów oraz z innych źródeł zewnętrznych (unijnych i ministerialnych).
  3. Działania z zakresu promocji i reklamy w zakresie utrzymywania kontaktu z mediami, kreowania korzystnego wizerunku Teatru, informowania o działalności Teatru w zakresie wypełniania przez niego swoich zadań statutowych natury artystycznej i kulturalnej, przekazywanie informacji o repertuarze.
  4. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z artystami i innymi instytucjami kulturalnymi, celem wymiany doświadczeń, przedstawień oraz wspólnej organizacji imprez.
  5. Utrzymywanie kontaktów ze szkołami, zakładami pracy i organizacjami pozaszkolnymi o profilu arty stycznym działającymi na terenie objętym działalnością Teatru.
  6. Przygotowywanie wydawnictw teatralnych, ich prezentacja i kolportaż.
  7. Sprawowanie nadzoru nad zawartością i aktualizacja strony internetowej Teatru.
  8. Inicjowanie i koordynowanie działań promocyjno-marketingowych Teatru na portalach społecznościowych.
  9. Organizowanie konferencji prasowych i bieżący kontakt z mediami.
  10. Koordynowanie dystrybucji ulotek, plakatów i innych materiałów promocyjnych i reklamowych Teatru.
Wytworzył:
Zdzisław Derebecki
(2013-09-10)
Udostępnił:
Dudek Sławomir
(2013-09-10 08:21:41)
Ostatnio zmodyfikował:
Dudek Sławomir
(2020-10-30 10:53:46)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki