Dział Księgowości

Do zadań Działu Księgowości należy w szczególności (§ 14 Regulaminu organizacyjnego):

  1. Rejestrowanie działalności Teatru zgodnie z zasadami rachunkowości oraz innymi aktami normatywnymi dotyczącymi:
    • naliczania i wypłacania wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych,
    • naliczania składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne,
    • naliczania i wypłacania zasiłków z ubezpieczenia społecznego,
    • ewidencjonowanie zakupu i zużycia materiałów, usług obcych itp.,
    • sporządzania wszelkich rozliczeń publiczno-prawnych,
    • prowadzenia gospodarki kasowej kasy głównej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    • sporządzania sprawozdawczości zgodnie z wymogami GUS,
    • rozliczania inwentaryzacji rzeczowych i pieniężnych składników majątku.
  2. Archiwizowanie dokumentów działu.
  3. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi teatru wynikająca z pracy działu.
  4. Prowadzenie spraw osobowych pracowników teatru.
  5. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracowników.
  6. Opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu spraw osobowych oraz planowanie zatrudnienia.
  7. Sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem dokumentów pracowniczych, niezbędnych przy ustalaniu prawa do rent i emerytur.
  8. Prowadzenie rocznej ewidencji i rozliczanie czasu pracy pracowników.
  9. Sprawowanie kontroli nad dyscypliną pracy pracowników teatru.
  10. Prowadzenie pracowniczych spraw socjalnych, w tym ich przygotowywanie.
  11. Przechowywanie dokumentacji niezbędnej dla przyznawania pracownikom świadczeń socjalnych oraz bieżące monitorowanie wydatkowania środków określonych w planie rzeczowo – finansowym z ZFŚS.
  12. Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym i terminowym sporządzaniem harmonogramu wniosków wypoczynkowych.
  13. Prowadzenie spraw związanych z rekrutacją pracowników.
  14. Sprawowanie nadzoru i koordynowanie spraw związanych ze szkoleniem, kształceniem i doskonaleniem zawodowym pracowników.
  15. Przygotowywanie umów z reżyserami, scenografami i gościnnie występującymi aktorami oraz innymi realizatorami przedstawień.
  16. Przyjmowanie rachunków i faktur wynikających z umów cywilno-prawnych zawartych z realizatorami i wykonawcami.
Wytworzył:
Andrzej Mielcarek
(2025-08-27)
Udostępnił:
Dudek Sławomir
(2013-09-09 15:44:45)
Ostatnio zmodyfikował:
Dudek Sławomir
(2025-10-02 12:12:59)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki